Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
  • Ideeënfabriek
  • Methode en lesmateriaal
    • 1. Wakker maken
      • Energie
      • Kracht
      • Snelheid
      • Zien
      • Zinken, zweven en drijven
    • 2. Identificeren
      • Energie
      • Kracht
      • Snelheid
      • Zien
      • Zinken, zweven en drijven
    • 3. Schudden
      • Energie
      • Kracht
      • Snelheid
      • Zien
      • Zinken, zweven en drijven
    • 4. Introduceren
      • Energie
      • Kracht
      • Snelheid
      • Zien
      • Zinken, zweven en drijven
    • 5. Vastzetten
      • Energie
      • Kracht
      • Snelheid
      • Zien
      • Zinken, zweven en drijven
    • 6. Gebruiken
      • Energie
      • Kracht
      • Snelheid
      • Zien
      • Zinken, zweven en drijven
  • Verdiepend materiaal
    • Preconcepten
    • Dialoog
    • Integratie
    • Literatuur
    • Navorming
  • Over ons
  • Het bordspel
  • Zoeken
  • English
    • Methodology
    • Teaching material
    • Our research
    • FOI at work
    • Publications
    • The board game
    • Partners
    1. Home
    2. Methode en lesmateriaal
    3. 4. Introduceren
    4. Snelheid

    Snelheid

    Introduceer de kern van het wetenschappelijk concept door wandelen, joggen en sprinten te laten opmeten met een meetlint en een chrono. 

    Voor een detailuitwerking van deze les fase zie hieronder.

    Les scenario om het wetenschappelijk concept snelheid te introduceren.27.51 KB

    Contact | Odisee |  Youtube kanaal